close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 טיפים לבחירת בר מתוקים לאירועים

מערכת שורשטו כסליו, תשעז15/12/2016

בר ממתקים הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד מכל אירוע

תגיות:
בר מתוקים
צילום: יח"צ

הרבה אנשים לא מודעים לכך, אבל בר מתוקים הוא אחד הדברים הכי קריטיים בהם יש להתחשב כאשר אתם מארגנים אירוע גדול. הרי כולם יודעים ששום דבר לא מעלה חיוך על פניהם של האורחים כמו מטעמים מתוקים אשר יגרמו להם ללקק את האצבעות, שלא נדבר על כך שככל שבר המתוקים יהיה טוב יותר, כך תוכלו להוסיף עוד זיכרונות לחוגגים המאושרים.

נוכל למצוא ברים כאלה בימי הולדת, בר או בת מצווה, חינות, בריתות, אירועים עסקיים וכמובן, איך אפשר לערוך חתונה בלי בר מתוק?

בר מתוקים לאירועים

בר ממתקים הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד מכל אירוע, האין זה משמח לראות שולחן מלא מכל טוב בעוגות צבעוניות שהוכנו באהבה, סוכריות מכל הסוגים והמינים אשר מוגשות בכלים יפים וססגוניים, מפלי שוקולד מרהיבים?

את הבר המתוק נהוג להקים באזור הכניסה לאחר קבלת הפנים. בדרך כלל נוסיף לבר גם בלונים וקישוטים אשר יעזרו להוסיף עוד קצת טעם לאווירה.

זה אירוע מיוחד, לא יפלו לכם השיניים

אנחנו מודעים לעובדה שמעמד הבחירה עבור המתוקים מהווה אתגר קשה במיוחד, במיוחד שהכל נראה כל כך טעים ומרגש, שלא נדבר בכלל על שלב הטעימות, איך אפשר לבחור כאשר כל ביס טוב יותר מהשני?

בין הקינוחים והמטעמים השונים אשר נוכל למצוא בבר המתוקים הטיפוסי נוכל למצוא עוגות מיוחדות ומקושטות, פחזניות במגוון טעמים אשר בוודאות יוציאו לכל העוברים ושבים את העיניים, סופגניות עם מילוי של קרמים שיגרמו לכולם לחזור למנה שניה, מאפים מיוחדים כמו קרואסונים, פאי מתוקים בטעמים נבחרים ועוד אין ספור מנות מיוחדות שיגרמו לבופה המתוקים להראות שפע ושלל.

הכל נראה כל כך טוב, איך אפשר בכלל לבחור?

כאשר אנחנו בוחרים איזה מטעמים אנחנו נרצה בכדי לשדרג את האירוע לכזה של פעם בחיים, שם המשחק חייב להיות מגוון טעמים משובח. חשוב מאוד לבחור מאכלים מכל הסוגים כדי שכלל האורחים יוכלו ליהנות מקינוחים ומתוקים בטעמים שונים, הרי לכל אחד יש טעם אחר, וכולנו יודעים שעל טעם ועל ריח אין מה להתווכח.

המגוון לא נגמר בטעמים השונים, מומלץ מאוד להתחשב גם בגורמי הצבע, גם אם יהיו 30 סוגים שונים של מעדנים אך כולם יהיו באותו הצבע, השולחן לא ימשוך את העין של האורחים והבר לא עשה את עבודתו נאמנה. נסו לשלב כמה שיותר צבעים שונים ואקזוטיים כדי לגרום לבר המתוקים להיראות כמו מיליון דולר.

אל תפחדו ללכת על קינוחים חדשניים ומיוחדים, המנות הכי מיוחדות בדרך כלל גם קוצרות הכי הרבה מחמאות.

אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה האירוע של השנה בקרב חבריכם והאורחים שלכם, אנחנו ממליצים בחום להשקיע בבר מתוקים אשר לא נראה כמותו, מלא מכל טוב וכל טעם, אשר יוכל לספק מגוון לכל האורחים שלכם ויגרום להם להתרכז סביבו עד שיגמר ויתרוקן. בהצלחה!

הוסף תגובה
בר מתוקים
צילום: יח"צ
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה